top of page
Search

Kundeservice er hjertet i enhver virksomhet!

  • Writer: Steinar B. Christensen
    Steinar B. Christensen
  • Mar 27
  • 1 min read

NY PROSJEKTLEDER: – Det er alltid spennende å ta over et prosjekt, og samtidig finne sin egen måte å gjøre ting på, forteller Tonje Raknes. FOTO: Ida Amalea Furseth
NY PROSJEKTLEDER: – Det er alltid spennende å ta over et prosjekt, og samtidig finne sin egen måte å gjøre ting på, forteller Tonje Raknes. FOTO: Ida Amalea Furseth


Når Kundeservicedagene 2025 går av stabelen 21.–22. mai på Scandic Fornebu, er det med ny prosjektleder i spissen. Tonje Raknes fra Tekna bringer med seg solid erfaring fra internasjonale arrangementer – og en stor porsjon entusiasme.


Kundeservice handler ikke bare om å løse problemer, men å skape gode opplevelser og bygge relasjoner, sier Raknes, som gleder seg til å samle bransjen til faglig påfyll og inspirasjon.


Bygge relasjoner, skape verdi for kunden og sikre gode opplevelser

Konferansen markerer sitt ellevte år og byr i år på et fleksibelt program med parallelle spor, workshops og høyaktuelle temaer som AI, kundeopplevelse, ledelse og innovasjon. Blant foredragsholderne finner vi profiler som Rune Bjerke, Linda Moir og Ramtin Matin.


Et av høydepunktene er også den tradisjonsrike festmiddagen med prisutdeling – der Norges beste kundeservice skal kåres, basert på tusenvis av kundevurderinger gjennom KSIndeks undersøkelsen.


Dette er stedet hvor du lærer av de beste, får nye idéer og bygger verdifulle nettverk, lover Raknes.


Gjør deg klar for to dager med innsikt, inspirasjon og nye perspektiver – for kundeservice er, tross alt, hjertet i enhver virksomhet.


Program og påmelding her.


Les gjerne hele artikkelen i Kundeserviceavisen.

 
 
 

Comentários


© 2025 KSIndeks

bottom of page