top of page
Search

Hvem leverer Norges beste kundeservice på mobil?

  • Writer: Steinar B. Christensen
    Steinar B. Christensen
  • Apr 7
  • 1 min read

Updated: Apr 11




Fire sterke merkevarer kjemper om topplasseringen i den prestisjetunge kategorien Telefoni i KSIndeks 2025. OneCall, Talkmore, Fjordkraft Mobil og ice er blant de aller beste – ifølge kundene selv. Vinneren kåres under festmiddagen på Kundeservicedagene i Oslo 21. mai.


Telefoni har i flere år vært en av de tøffeste kategoriene i KSIndeks-målingen, med mange aktører som scorer høyt og små marginer som skiller toppen. Å hevde seg her krever mer enn gode systemer – det handler om ekte kundefokus over tid.


KSIndeks målingen, som gjennomføres av CustomerTrends og Kantar, baserer seg på over flere tusen kundeintervjuer og vurderer blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet og evne til å løse problemer.


Hver av de nominerte har sin egen styrke. OneCall viser at lavpris ikke går på bekostning av god service. Talkmore kombinerer Telenor-infrastruktur med fremtidsrettet kundebehandling. Fjordkraft Mobil viderefører sin sterke kundetilfredshet fra strøm til mobil, mens ice markerer seg med teknologi, fleksibilitet – og lynrask respons.


Kundene har talt – og én vinner skal løftes frem. Vi gratulerer alle de nominerte og gleder oss til å feire vinneren 21. mai i Oslo!


Les mer om kandidatene her.

 
 
 

Comments


© 2025 KSIndeks

bottom of page