top of page


Kunden har talt: Hvem er best på kundeservice i strømbransjen?
Fjordkraft, Å Energi og Fortum utmerker seg i et marked preget av svingende priser, høye forventninger og økende digitalisering. Felles...
edvardsaevildree
1 day ago


De tre beste på kundeservice blant TV- og strømmetjenester
TV- og strømmebransjen stiller store krav til kundeservice – og i år er det tre aktører som utmerker seg spesielt. Altibox, RiksTV og TV...
edvardsaevildree
1 day ago


De beste på kundeservice i offentlig sektor – her er topp tre
Hvem leverer den beste kundeopplevelsen i offentlig sektor? Nå er de tre finalistene klare i kampen om å bli kåret til årets beste...

Steinar B. Christensen
Apr 10


De gir kundene de beste opplevelsene – her er reisebransjens topp tre
Kundeservice kan være avgjørende for en god reiseopplevelse – og tre selskaper skiller seg ut som de aller beste i bransjen. Nå er...

Steinar B. Christensen
Apr 9


Topp tre i forsikring: Disse imponerer kundene
Kundeservice i forsikringsbransjen er utfordrende. Henvendelsene er ofte komplekse, og mange av dem skjer i situasjoner preget av stress...

Steinar B. Christensen
Apr 8


Hvem leverer Norges beste kundeservice på mobil?
Fire sterke merkevarer kjemper om topplasseringen i den prestisjetunge kategorien Telefoni i KSIndeks 2025. OneCall, Talkmore,...

Steinar B. Christensen
Apr 7


Topp tre innen bredbånd er klar!
Telenor, NextGenTel og Altibox utmerker seg blant kundene, og er årets topp tre i kategorien Bredbånd. Også i denne bransjen er...

Steinar B. Christensen
Apr 2


Topp 3 kandidater innen bank er klare!
Som vanlig er det knyttet stor spenning til hvilke bedrifter som er topp tre innen de ulike bransjene i KSIndeks. Førte bransje ut i år...

Steinar B. Christensen
Apr 1


Kundeservice er hjertet i enhver virksomhet!
NY PROSJEKTLEDER: – Det er alltid spennende å ta over et prosjekt, og samtidig finne sin egen måte å gjøre ting på, forteller Tonje...

Steinar B. Christensen
Mar 27


Digitalt taktskifte: Telefonbruken stuper i strømbransjen
Artikkelen er skrevet av BJARTE LYSSAND, partner i CustomerTrends. "Når vi sammenligner totalmarkedet med strømbransjen spesifikt, blir...

Steinar B. Christensen
Mar 14


Sparebank 1 Nord-Norge bruker innsikt fra KSIndeks til å bli enda bedre!
Daniel Nygård er Leder Kundesenter Privatmarked i Sparebank 1 Nord-Norge. Foto: Håkon Steinmo Sparebank 1 Nord-Norge vant KSIndeks prisen...

Steinar B. Christensen
Feb 27


Vi er snart klare for å dele resultater fra KSIndeks igjen!
Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends, som står bak KSIndeks målingen. Endelig nærmer vi oss presentasjon av trender og...

Steinar B. Christensen
Feb 12


Serviceinnstilling i Norgestoppen
Gro Heidi Skarstein flankert av Bjarte Lyssand (v) og Steinar B. Christensen fra CustomerTrends. Også i år har vi hatt gleden av å møte...

Steinar B. Christensen
Aug 6, 2024


Hva påvirker opplevd kundeservicetilfredshet (OKS)?
Kundeservice er en avgjørende faktor for hvordan kunder oppfatter en bedrift. Høy opplevd kundeservicetilfredshet (OKS) kan bidra til...

Steinar B. Christensen
May 29, 2024


Om hvorfor også gode digitale løsninger skaper mer trafikk til kundesenteret
En av de største "hvite flekkene" på kartet over kundepreferanser er hvorfor kunder velger å kontakte kundeservice selv etter å ha...

Steinar B. Christensen
May 23, 2024


1 av 4 kundedialoger starter irritert
Foto: Shutterstock. Artikkel skrevet av Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends. KSIndeksundersøkelsen for 2024 avdekker en viktig...

Steinar B. Christensen
May 14, 2024


Chatbots har dårlig omdømme. Hva kan vi gjøre?
Bjarte Lyssand er partner i CustomerTrends, som står bak KSIndeks. Resultater fra KSIndeksundersøkelsen 2024 avdekker et svakt omdømme...

Steinar B. Christensen
May 6, 2024


Kundeinnsikt som drivkraft
Leder Kundetjenester i TV2, Karina Lundmark-Orrego, er nygjerrig på kundeinnsikt fra KSIndeks. Leder Kundetjenester i TV 2, Karina...

Steinar B. Christensen
Apr 30, 2024


Trender innen kundeservice
Enten vi snakker gamification eller kunstig intelligens, er det få som har fingeren på kundepulsen som innovatøren Daniel Bobroff. Når...

Steinar B. Christensen
Apr 12, 2024


Om underinvestering i kundetilfredshet
Artikkel er skrevet av Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends I Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) undersøkelsen fremgår det tydelig...

Steinar B. Christensen
Apr 9, 2024
bottom of page