Vi gratulerer årets vinnere med prisene. Disse resultatene kommer fra kundene og de sier dere er best i kundeservice. Vinnerene er:

 Altibox leverer klart best i to vanskelige kategorier. Utfordringene er store når kundene opplever brudd midt i en tottenham-kamp, men de møter dem med kompetanse og høy løsningsgrad. Å skåre best i både TV-signal og bredbånd er ikke annet enn en bragd!

Altibox leverer klart best i to vanskelige kategorier. Utfordringene er store når kundene opplever brudd midt i en tottenham-kamp, men de møter dem med kompetanse og høy løsningsgrad. Å skåre best i både TV-signal og bredbånd er ikke annet enn en bragd!

 Bredbåndskundene til Altibox er svært fornøyde med hjelpen de får. De blir møtt av konsulenter som har stor kompetanse på sitt fagfelt, og man blir sjeldent satt videre til andre personer.

Bredbåndskundene til Altibox er svært fornøyde med hjelpen de får. De blir møtt av konsulenter som har stor kompetanse på sitt fagfelt, og man blir sjeldent satt videre til andre personer.

 Skandiabanken har ved hjelp av enkelhet skapt lojale fans til bedriften. De er svært gode på chat-henvendelser og har en åpenhet som kundene setter stor pris på.

Skandiabanken har ved hjelp av enkelhet skapt lojale fans til bedriften. De er svært gode på chat-henvendelser og har en åpenhet som kundene setter stor pris på.

 Gjensidige scorer best fordi man kun trenger å henvende seg en gang til dem for å få saken løst.  De har vært best i bransjen i tre år på rad.

Gjensidige scorer best fordi man kun trenger å henvende seg en gang til dem for å få saken løst.  De har vært best i bransjen i tre år på rad.

 Bredbåndskundene til Altibox er svært fornøyde med hjelpen de får. De blir møtt av konsulenter som har stor kompetanse på sitt fagfelt, og man blir sjeldent satt videre til andre personer.

Bredbåndskundene til Altibox er svært fornøyde med hjelpen de får. De blir møtt av konsulenter som har stor kompetanse på sitt fagfelt, og man blir sjeldent satt videre til andre personer.

  Ving fortsetter å være suveren i forhold til sine konkurrenter. De scorer best i bransjen på alle områder   som TNS måler. De får også litt drahjelp av kunder som er svært fornøyd med VING som selskap.

Ving fortsetter å være suveren i forhold til sine konkurrenter. De scorer best i bransjen på alle områder som TNS måler. De får også litt drahjelp av kunder som er svært fornøyd med VING som selskap.

 Tilfredsheten med kundeservicen til Eidsiva har økt kraftig de siste to årene. Vi har tidligere intervjuet mange som har måtte kontakte Eidsiva på nytt pga manglende tilbakemeldinger. De sakene ser vi ikke lengre. Man  får løst saken ved første henvendelse uavhengig av hvilken kanal man benytter seg av.

Tilfredsheten med kundeservicen til Eidsiva har økt kraftig de siste to årene. Vi har tidligere intervjuet mange som har måtte kontakte Eidsiva på nytt pga manglende tilbakemeldinger. De sakene ser vi ikke lengre. Man  får løst saken ved første henvendelse uavhengig av hvilken kanal man benytter seg av.

 OneCall har en fanskare som er svært fornøyd med å være kunde hos dem. De leverer en kundeservice som er godt tilpasset kundene. Den måten chatten fungerer på hjelper OneCall å holde seg på toppen av bransjen.

OneCall har en fanskare som er svært fornøyd med å være kunde hos dem. De leverer en kundeservice som er godt tilpasset kundene. Den måten chatten fungerer på hjelper OneCall å holde seg på toppen av bransjen.