Rapportene vi kan tilby deg gir kunnskap om ditt kundesenter på både et bredere og mer dyptgående nivå. Resultatene presenteres oversiktlig og tydelig i din rapport. Vi vil gjøre det enkelt å vite hva som bør gjøres noe med.


Innhold i rapportene

  • Bedrift vs privathenvendelse
  • Antall ganger man må kontakte kundesenteret for å få løst sin sak
  • Henvendelsestype
  • Henvendelsesmetode (telefon, epost, chat, annet)
  • Viderekobling
  • Ønsket kontaktmetode
  • Total kundetilfredshet
  • Tilfredshet med: 
    • Responstid
    • Forståelse
    • Informasjonen som ble gitt
    • Serviceinnstillingen
    • Lengden på selve henvendelsen
    • Løsningen / utfallet av saken

To typer rapporter

Vi kan tilby to ulike typer rapporter, sølv- og gullrapport. Gullrapporten inneholder klare råd om hvordan du kan optimalisere kundesenteret basert på dine resultater. Nedenfor kan du se en oversikt over innholdet i rapportene.


Bestillingsskjema

Navn *
Navn
Type rapport