Steinar B. ChristensenApr 12Trender innen kundeserviceEnten vi snakker gamification eller kunstig intelligens, er det få som har fingeren på kundepulsen som innovatøren Daniel Bobroff. Når...
Steinar B. ChristensenApr 9Om underinvestering i kundetilfredshetArtikkel er skrevet av Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends I Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) undersøkelsen fremgår det tydelig...
Steinar B. ChristensenFeb 28- Vi gleder oss til jubileumskonferansen!Kristin Haug er prosjektleder for Kundeservicedagene i Tekna. Det er tiende gang Tekna arrangerer Kundeservicedagene, og vi har fått en...
Steinar B. ChristensenFeb 14Om IT-direktørers medfødte innsikt i kunders preferanserInnlegget er skrevet av Bjarte Lyssand, som er partner i CustomerTrends. – I vårt arbeid med å hjelpe kunder med å utvikle lønnsomme...
Steinar B. ChristensenAug 25, 2023God kundeservice er ingen tilfeldighetSteinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends og redaktør for Kundeserviceavisen. I jakten på enestående kundeservice er det...