Gratulerer alle vinnere!

Tusen takk for et svært vellykket og hyggelig arrangement. Vi ønsker å gratulere alle vinnerene. Det er tross alt ikke en jury som har nominert dere, men det er kundene som har sagt at dere er best. Vi gjentar hva vi ser er årsaken til at de enkelte har vunnet hver enkelt kategori:

 Gratulerer til alle dyktige kundesenterarbeidere, gratulerer til alle selskapene hvor kunden gir dere best karakter av alle vi har målt.

Gratulerer til alle dyktige kundesenterarbeidere, gratulerer til alle selskapene hvor kunden gir dere best karakter av alle vi har målt.

Ving - best på reise og årets kundeservice

  • De scorer klart best på løsning på saken. Det er det viktigste parameteret for god score i kundeservice og her ligger de langt foran konkurrentene.
  • De er mye bedre på epost enn konkurrentene. Dette er et punkt som mange sliter med og som skaper mange gjentatte anrop.
  • Konsulentene viser en mye større forståelse for saken enn hva konkurrentene gjør. Her ser vi at kompetanse er et viktig område for reiseoperatører. Dette er et punkt som skaper en god løsning på saken. 
  • Du kommer til én person og han hjelper deg uten å sette deg videre.
Canal Digital Parabol - Årets TV distributør
  • De er klart best på å gi kundene en god og forståelig løsning på saken.
  • De er mye bedre enn bransjen på å løse saken ved første henvendelse
  • De har en veldig bra score på de som henvender seg via chat.

Skandiabanken - Årets bank
  • De er det kundesenteret som er best i Norge på å løse saken ved første henvendelse
  • Det er like vanlig å henvende seg til dem via chat som på telefon
  • De har en stor fanskare blant kunden

Gjensidige - Årets forsikringsselskap

  • De som henvender seg til dem flere ganger gjør det nesten aldri for å purre på ting som ikke er gjort.
  • De scorer bra gjennom hele året.
  • De er det forsikringsselskapet som i størst grad gir kundene en kompetent løsning.
LOS - Årets strøm/nettselskap
  • De scorer klart best på området «løsning på saken»
  • De gir kundene svært bra informasjon og veiledning underveis i prosessen
  • De er suverent best i bransjen på å løse saken ved første henvendelse
OneCall - Årets telecomselskap
  • De gir en god løsning på saken.
  • De er blant de beste i bransjen til å svare på epost og kontaktskjema
  • De har klare og informative nettsider som kundene kan få hjelp på.
Lyse - Årets bredbåndsselskap
  • De har god kompetanse på produktet.
  • Kundene trenger bare å ringe dem en gang for å få hjelp.


    erlendComment